NaZaNiN jOoN
ولم نکن تویه تنهـــــــــایی

 

 

 

خواستند از تو بگویند شبی شاعرها

عاقبت با قلم شرم نوشتنـد: نشـد!

 

 

 

 

حفظ غرورت توانست جای خالی مرا برایت پر کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

 

 

هرچه آفتاب عمرم بالاتر می آید دیوار زندگی ام کوتاهتر میشود

تا تو برای دوستت دارم گفتن هایت دیواری کوتاهتر از من پیدا نکنی

 

 

 

 

 

 بیا که بی تو دلم خونه کم داره تو رو این خونه بیا که خورده قسم قلبم که دیگه قدرتو میدونه ........ تو رفتیو همه احساسم شکسته شد تویه تنهایی کجایی ببینی پشت سرم میزنن بی تو چه حرفایی.

 

 

 

 

 

 

عاشقی یعنی بعد از دو ساعت اس ام اس بازی با عشقت

شب که دلتنگش میشی دوباره میشینی

همون اس ام اسای تکراری رو میخونی

 

 

 

 

 

 

به جرم اینکه دلم آه هست و آهن نیست
کسی به جز تو در این روزگار با من نیست
خوش آمدی… بنشین
آفتاب دم کردم
که چای دغدغه ی عاشقانه ی من نیست

 

 

 

 

 

دختر :من حسودیم میشه…. موقعی که دخترا بهت نگاه میکنن!

پسر :حسودی نکن عزیزم

دختر :چرا؟!

پسر :چون تو چیزی داری که اونا ندارن!

دختر :چی؟

پسر :♥ قلبم ♥

 

 

 

 

 

 

 

خدایا من به کدامین دلتنگی خندیدم که این چنین دلتنگم . . .

 

 

 

 

 

ادعای بی تفاوتی سخت است!

آن هم

نسبت به کسی که

زیباترین حس دنیا را،

با او تجربه کردی….!

 

 

 

 

 

 

پزشکی قانونی علت مرگ نامبرده را

بسته شدن روزنه های امید ذکر کرد . . .

 

 

 

 

 

اگه یه زن تو رو اونقدر دوس داشته باشه که از آرزوهاش به خاطرت بگذره

از خدا یه عمر تازه بخواه…

یه عمر واسه خوشبخت کردنش خیلی کمه!

 

 

 

 

 

دوستت دارم پریشان‌، شانه می‌خواهی چه کار؟

دام بگذاری اسیرم‌، دانه می‌خواهی چه کار؟

شرم را بگذار و یک آغوش در من گریه کن‌

گریه کن پس شانه ی مردانه می خواهی چه کار؟

 

 

 

 

 

 

آنقدر دوست داشتنى هستى

که ایستاده هم به دل مى نشینى . . .

 

 

 

 

 

حیف که روی تو غیرت دارم

وگرنه از همین سطر روسریت را برمیداشتم

تا همه ببینند چه خیالی بافته ام از موهایت . . .

 

 

 

 

 

 

دختر کوچولو :چیکارم داشتی گفتی بیام اینجا؟

پسر کوچولو :میشه با پسرای دیگه بازی نکنی؟

 

 

 

 

 

از استادى پرسیدند: آیا قلبى که شکسته بازهم میتواند عاشق شود ؟

استادگفت: بله

پرسیدند : آیا شما تا کنون از لیوان شکسته اب خورده اید؟

استادپاسخ داد :آیا شما به خاطر لیوان شکسته از آب خوردن

دست کشیده اید!؟

 

 

 

 

 

 

 

” سکوت “

خطرناکتر از حرفهای نیشدار است

کسی که سکوت میکند ،

روزی

” سرنوشت “

حرفهایش را به شما خواهد گفت

 

 

 

 

 

 

خدایا مرا چه طعمی آفریدی

که همه از من زود سیر میشوند . .

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:,2:24به قلم: نازنین جوون ™